Κινούμενοι πρόσφατοι τίτλοι !

Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2022

Αχ βρε Μαμά , αχ βρε Μπαμπά , σας ήθελα κοντά μου … λίγο ακόμη ...


Την μέρα που χάνει κάποιος τον γονιό του ανεξαρτήτως ηλικίας ορφανεύει . Η μάνα αλλά και ο πατέρας δεν έχουν ηλικία … και στα 100 ακόμη είναι η μαμά και ο μπαμπάς μας και είναι  μοναδικοί για τον καθένα από εμάς .

Τους θυμάμαι νέους τότε που ήταν πάντα εκεί δίπλα μου από τότε που έχω τις πρώτες εικόνες του  εαυτού  μου .

Με φρόντιζαν , με πρόσεχαν , με μάλωναν , με συμβούλευαν , με εκνεύριζαν αλλά αυτοί ήταν εκείνοι που μου γνώρισαν τον κόσμο .

Για αυτούς δεν έπαψα ποτέ να είμαι το κοριτσάκι τους  όσο κι αν είχα μεγαλώσει .

Και εάν η ζωή που κρύβει εκπλήξεις και πολλές φορές  με φορτώνει στη πλάτη πόνο και προβλήματα , τότε τους ψάχνω ακόμη περισσότερο .

Θέλω  να τους μιλήσω να τους πω τον πόνο της ψυχής μου ...

Εάν ήμουν τυχερή να τους είχα ακόμη στη ζωή μου όσο μεγάλοι και εάν ήταν , θα με άκουγαν θα με βοηθούσαν θα μου πρόσφεραν ό,τι θα μπορούσαν να απαλύνουν τον πόνο μου  .

Χαρά μου βέβαια θα ήταν να τους προσφέρω και εγώ .

Θα ένοιωθα καλύτερα μόνο που θα τους είχα κοντά μου….

Όμως έχουν ….φύγει και με πιάνει το παράπονο . Γι'αυτό νοιώθω μόνη .

Οι γονείς μας είναι  η ισορροπία , η ασφάλεια και η δύναμή μας.

Είναι αυτοί  που θα έδιναν και τη ζωή τους για να μας κάνουν  να νιώσουμε  χαρούμενοι  και ασφαλείς  όπως όταν είμασταν  παιδιά .

Και όταν μου πούνε ότι ο γονιός μου «έφυγε» το μόνο που θα μπορέσω να πω είναι …Αχ βρε Μαμά , αχ βρε Μπαμπά, σας ήθελα κοντά μου … λίγο ακόμη δεν πρόλαβα να πω τόσα πολλά δεν πρόλαβα να σας  πω πόσο πολύ σας αγαπώ…!

Αν οι δικοί σας γονείς ζούνε , αφιερώστε τους λίγο από τον πάντα λιγοστό ελεύθερο  χρόνο  σας και κυρίως δώστε τους αγάπη … γιατί κάποτε δεν θα είναι «εκεί» για εσάς και δεν θα φταίνε αυτοί που θα απουσιάζουν από κοντά σας .

Ιδίως τα βράδια τους ψάχνω , μα δεν τους βρίσκω ... Όταν μου έρχονται σε όνειρο η χαρά μου είναι τεράστια !

Σ Α Σ  Α Γ Α Π Ω  Α Τ Ε Λ Ε Ι Ω Τ Α !!! 💕

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις